טיפול בהפרעות קשב וריכוז

חיים לבנון 63, Tel Aviv,
טיפול בהפרעות קשב וריכוז טיפול בהפרעות קשב וריכוז is one of the popular Mental Health Service located in חיים לבנון 63 ,Tel Aviv listed under Psychologist in Tel Aviv , Mental Health Service in Tel Aviv ,

Contact Details & Working Hours

More about טיפול בהפרעות קשב וריכוז

מרכז ד"ר טל הוא מרכז רב מקצועי המעניק שירותי ייעוץ, אבחון טיפול רגשיים.

מה זה בעצם אומר?

בראש ובראשונה זה אומר שהאנשים שעובדים במרכז הם אנשי מקצוע המומחים בתחום הטיפול הרגשי. זוהי אינה קליניקה של אדם יחיד, אלא מעין אוסף של קליניקות קטנות הפועלות זו ליד זו.

ליתר דיוק, במרכז עובדים יחד, בשיתוף פעולה, למעלה מ-35 אנשי מקצוע.

מי שמגיע אלינו בכלל לא מרגיש שהוא מגיע לקליניקה רב מקצועית כה גדולה, כל הקליניקות שלנו קטנות ודיסקרטיות, וחוץ מכך שהקליניקות מטופחות ומסודרות במיוחד, הן מרגישות כמו פינה אישית וחמה.

אבל זה בעיקר אומר שכל אדם שפונה אלינו יכול למצוא את הנישה המתאימה לו. הנישה זו מורכבת מאיש הטיפול הטוב ביותר עבורו ומסוג הטיפול המתאים ביותר לסיבה בגינה פנה אלינו מלכתחילה.

אנו מאמינים כי הדרך הנכונה ביותר עבור אדם למצוא פתרון לקשייו, להקל על מצוקתו ולהשיג את המטרות שמציב לעצמו מתחילה בהתאמה של הטיפול הטוב ביותר עבורו.

מסיבה זו הקליניקה מאגדת תחתיה מגוון רחב של אנשי מקצוע בעלי התמחויות שונות. בקליניקה ניתן למצוא סוגי טיפול שונים, בין אם טיפולים קלאסים ובין אם טיפול מתקדמים, טיפולים המותאמים לקשיים ספציפיים וכן טיפולים ומטפלים המכוונים להתמודדויות האופייניות לאוכלוסיות מסויימות.

כך למשל בקליניקה אנשי מקצוע המומחים לטיפול בגיל הרך, אחרים מתמחים בטיפול בילדים בעוד שישנם מטפלים בעלי יכולת חיבור והבנה ייחודית של מתבגרים וזוהי התמחותם העיקרית.

ישנם אנשי מקצוע המומחים לטיפול בגיל השלישי, בעוד אחרים מומחים לטיפול בסוגיות וקשיים הייחודיים לנשים וכן הלאה.

באשר לסוגי טיפול, הקליניקה מציעה מגוון רחב של טיפולי רגשיים, בין אם קצרי טווח ובין אם ארוכי טווח, ביניהם: טיפול רגשי - דינמי, אימון פסיכולוגי, טיפול קוגניטיבי התנהגותי, טיפול פסיכיאטרי, טיפול ביופידבק, היפנוזה, אימון מיינדפולנס, טיפול PE, טיפול בשיטת 12 הצעדים ועוד.

ייחודה של הקליניקה נובע גם מכך שאנו מציעים טיפולים המותאמים להתמודדויות עם קשיים ספציפיים:

הקליניקה מציעה טיפולים המכוונים להתמודדות עם מצבי לחץ וסטרס, חרדה ופחדים, טיפול בקשיי וויסות ואי-שקט, הפרעות קשב וריכוז, שינויים מצב הרוח ו/או דיכאון, התמודדות עם משברים וטראומות, התמודדות עם ביטחון עצמי נמוך, קשיים ביחסים בין אישים, הפרעות אכילה, התמכרויות, טיפול בבעיות שינה ועוד.

כך גם בקליניקה טיפולים המיועדים להתמודדות עם קשיים בזוגיות או במשפחה או כאשר עולה הצורך בהדרכות הורים.

בנוסף, רבים פונים אלינו כשהם אינם בדיוק מבינים או בטוחים ממה הם סובלים אבל מעוניינים לשפר את איכות חייהם, להכיר את עצמם טוב יותר, להבין את התנהלותם הרגשית, להתפתח מבחינה רגשית ולהצליח למצות את עצמם טוב יותר.

הקליניקה לתמיכה רגשית ונפשית במרכז ד"ר טל היא קליניקה פרטית, דיסקרטית חמה ומשפחתית (אנו מזמנים אתכם "להציץ" לקליניקה ולהתרשם מתמונות חדר ההמתנה וחדרי הטיפול השונים שלנו).

אנשי הצוות שלנו הם מטפלים מומחים, אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, אבל לפני הכל הם אנשים. אנשים חמים המעניקים טיפול בגובה העיניים, בצורה ידידותית, חמה ומקדמת.

אנו מוזמנים אתכם לפנות אלינו - נשמח להכיר אתכם, לשמוע ולהשמיע את המלצותינו לדרך בה תוכלו להתמודד בצורה הטובה ביותר עם קושי, מצוקה או כל התמודדות אחרת אותם אתם חווים ובעיקר לסייע לכם לקחת את החיים שלכם צעד אחד קדימה, למקום טוב יותר.

Map of טיפול בהפרעות קשב וריכוז